GOeureka is een reistechnologiebedrijf dat blockchain-technologie gebruikt om een hotelreserveringsplatform te bouwen. Onze missie is om de hotelboekingsector te decentraliseren en meer transparantie te bieden door hotels rechtstreeks contact te laten maken met hun klanten. Als technologiepartner van hotels, streeft GO ernaar om gebruikers een dynamische digitale ervaring te bieden en de hoge provisiestructuren uit te bannen die door online reisagenten worden opgelegd. Door de financiële verplichtingen van hotels aan boekingsplatforms van derden te verlagen, is GO's visie om hotels in staat te stellen meer middelen te besteden aan het leveren van betere intrinsieke waarde en services aan reizigers over de hele wereld.
Het GOeureka (GO) -platform maakt gebruik van blockchaintechnologie om zichzelf te positioneren als een onpartijdige en transparante technologiepartner voor hotels, die traditionele loyaliteitssystemen transformeert en steeds meer waarde toevoegt aan alle hotels en hun klanten. GO streeft naar een nieuwe symbiose waarbij hotels de controle behouden over hun merk terwijl ongekende waarde voor consumenten op het platform wordt ontsloten.
HOE RELIËF ZIJN HOTELS OP OTA'S?
De online reisagentschap was een model dat in eerste instantie door hotels werd gebruikt als middel om onverkochte inventaris te wissen. De komst en snelle uitbreiding van OTA's hervormen de reisindustrie echter. Hotels zijn nu zwaar afhankelijk van OTA's voor online verkoop en niet alleen als een kanaal voor het opruimen van onverkochte voorraad.
Het duopolie van Expedia en Priceline blijft de online boekingssector beheersen, waardoor ze naar betere hotels kunnen gaan door consumenten aantrekkelijkere aanbiedingen en pakketten aan te bieden. OTA's zijn ook in staat om consumenten op een gebruiksvriendelijke manier een groot aantal keuzemogelijkheden aan te bieden, iets wat een individueel hotel niet kan doen. Hotels hebben moeite om keuze te bieden en hebben niet dezelfde hoeveelheid middelen om te concurreren op een gelijk speelveld met de OTA. Ze zijn verplicht om te werken met externe booking engines, vaak onder ongunstige voorwaarden. Toenemende afhankelijkheid, in combinatie met het verminderen van alternatieven, beperkte de onderhandelingsmogelijkheden van hotels voor te betalen commissies. Met commissies die variëren van 15% tot wel 30%, afhankelijk van de OTA en de grootte van het hotel / de keten, zijn partnerschappen met OTA's noodzakelijk, echter ten koste van de marge van een hotel.
EFFECTEN VAN DE INVLOED VAN OTAS OP HOTELS:
De toenemende invloed van OTA's op hotels heeft ernstige gevolgen gehad voor de hotelmarges, vooral voor kleinere hotelmerken. Terwijl grotere hotelketens vanwege hun wereldwijde exposure en marktpositie (~ 15% -25%) kunnen onderhandelen over lagere commissies, worden onafhankelijke merken geconfronteerd met OTA-commissies die oplopen tot 30% van de kamerprijs.
Kleine hotels moeten hun prijs per kamer verhogen of gedwongen worden om hun winstmarges te verkleinen om te overleven in een OTA-gecontroleerde omgeving. In veel gevallen worden hotels ook beperkt door het aandringen van OTA's op de beste prijsgarantie en tariefpariteit. Partnerhotels hebben overeenkomsten met OTA's ondertekend die ervoor zorgen dat de tarieven die op deze sites worden aangeboden, overeenkomen met die op de website van het hotel.
VERDIENMODEL:
GO brengt 5% transactiekosten in rekening voor alle betalingen via creditcards en cryptocurrencies die worden geaccepteerd als betaalmethode (bijvoorbeeld Ether, Bitcoin). Betalingen met GO Tokens worden GEEN kosten in rekening gebracht op ons platform. Dit is om de interesse van al onze token-houders te beschermen.
Bedankt voor het lezen:
VOOR MEER INFORMATIE BEZOEK DE LINK HIERONDER:
Website: https://goeureka.io
Telegram: https://t.me/goeureka
Facebook: https://www.facebook.com/GoEurekaTravel/
Twitter: https://twitter.com/goeurekatrave
AUTEUR:Sumurbor
ETH:0x748bd5a5753587937fAC0e726B384bDbD2870644
Tidak ada komentar:
Posting Komentar